Російських телеканалів з відкритим сигналом на супутнику стало більше

1

В інформаційній війні всі засоби хороші. І в Росії це розуміють, як ніде: останнім часом кількість російських телеканалів на супутнику у відкритому доступі всерйоз збільшилася. Причому не тільки інформаційних, але й суто розважальних. Якщо два роки тому російських каналів з відкритим сигналом на супутнику Eutelsat Hot Bird 13 було всього 5, то в минулому році їх стало 8, а на сьогоднішній день – вже 20. Про це в своєму блозі на «Медіасат» пише Олександр Глущенко. І ця ж інформація частково згадувалася як успішний приклад роботи країни в медіаполе на вчорашній конференції з цифрового мовлення, організованої Нацрадою за підтримки Ради Європи.

Так, 30 листопада на супутнику Eutelsat Hot Bird (13 гр.в.д.), який покриває Європу (в тому числі України і тільки центральні райони РФ), у відкритому доступі з’явився телеканал «НТВ-Мир». Раніше мовник на відміну від «Росії-1» і «Першого каналу» надавав перевагу кодувати сигнал своєї міжнародної версії.

«На сьогоднішній день на супутниках Eutelsat Hot Bird зібралася чимала група російських телеканалів, які з радістю готові прийняти естафету і промивати мізки інформаційними помиями« правильного »змісту українським, білоруським і будь-яким іншим глядачам з країн, входітящіх в сферу інтересів кремля. Чи не розпещений глядач абсолютно безкоштовно може дивитися кращі шедеври російського телепрома і «новинні Голлівуду» », – зазначає в блозі Глущенко.

У відкритому доступі глядачі звичайних супутникових антен ( «гірничо») можуть брати російські пропагандистські телеканали «Перший канал. Європа »,« Перший канал. Румунія »,« РТР Планета »,« Росія 24 »,« НТВ-Мир », EuroNews Russia, TV Rus, а також створені після анексії Криму канали Ukraine 24 і 24-TV. Крім цього, доступні розважальні «ТНТ International», «СТС International», «Шансон ТВ», «Русский Бестселлер», MusicBox Russia, «8 канал», R1, релігійні телеканали «Союз» і «ТБН-Росія» і білоруський «Білорусь 24 ».

Протистоїть їм тільки один український телеканал іномовлення UA TV, який планує почати повноцінне мовлення (замість стартував тестового) з лютого 2017 року.

Також експерт відзначає, що окремо на супутнику Astra 4A компанії SES доступні телеканали «НТВ-мир», «РТР-Планета. Молдова »,« ТВ Центр »і« ВВС. Російська служба ». І нагадує, що 2,5 роки тому під час анексії Криму на супутнику ABS-2 (75 гр.в.д.) з’явився провайдер Zeonbud з 32 російськими телеканалами (по 8 каналів на 4 транспондера) для заміни українських мовників в мережі Т2 на півострові.

Нагадаю, українських каналів з відритому супутниковим сигналом близько 100, 22 з яких належать чотирьом великим телегрупи, які ведуть переговори про кодування сигналу з 1 січня 2018-го. Українські мовники, на відміну від російських, вважають за краще користуватися супутниками Astra 4A і Amos 2/3. Кодування найпопулярніших вітчизняних телеканалів всерйоз зашкодить інформаційної безпеки України, адже безкоштовне супутникове телебачення приймають близько 4,5 млн сімей. Як відомо, супутникові антени налаштовують на три популярних супутника – Astra, Amos і Hotbird.

Якщо на присутність російських телеканалів на супутниках операторів SES і Eutelsat держава вплинути не може, то зацікавитися походженням таємничого кримського Zeonbud і його зв’язком з українським «Зеонбудом» цілком могло б. Якщо останній заради присутності в Криму пішов на співпрацю з окупаційною владою і збирає кошти на трансляцію російських телеканалів в кримській мережі Т2, це тягне на порушення цілком конкретної статті закону України.

mediananny.com

‡агрузка...

1 коментар

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут